Pak je koffers!

world-quoteVanmiddag kwam ik een heel interessant artikel tegen die eigenlijk perfect op mijn eerdere blog over buitenlandse stages aansluit. Het artikel staat op de website van De Wereld in 27 Vakantiedagen en somt een lijstje van 9 redenen op waarom je als twintiger móét reizen. 

Ik heb het artikel vol belangstelling gelezen en kan ze eigenlijk alleen maar gelijk geven (je vindt het artikel hier). Toch is het niet voor iedereen even gemakkelijk om direct na de studie de biezen te pakken en minimaal een jaar van huis te blijven — ik ben er daar één van.

Gelukkig hebben ze ook aan deze mensen gedacht. Want door slim om te gaan met je budget en je vakantiedagen, kunnen ook de iets-meer-aan-huis-gekluisterde werkpaarden tóch wat van de wereld zien. Al is het maar op een iets andere manier. Tips over hoe je dat doet, vind je in dit artikel.

Zelf ben ik op dit moment bezig met het plannen van mijn eigen reis. Het wordt de eerste verre reis sinds 5 jaar. Lang hè? Ja, ik weet het. Té lang! Wegens persoonlijke omstandigheden was ik de afgelopen tijd een beetje aan huis gekluisterd en zat het reizen er niet in. Maar nu ben ik weer zo vrij als een vogeltje. En dit vogeltje vliegt in april 2015 naar Maleisië, Brunei en Singapore ;-)

Waar een wil is, is een weg.

Laat hier je reactie achter

