Cornetto Cupidity

Afgelopen week kwam ik een leuk filmpje tegen op internet. Het is onderdeel van een reeks van vier filmpjes, gemaakt door RSA Films en MoFilm als onderdeel van een rebrand campagne voor Cornetto. De filmpjes zijn een soort van mini love stories, gericht op de hedendaagse tieners. 

Vier mini films
De vier filmpjes; Kismet Diner, Beauty And The Geek, Margot en X-Phobia, zijn vorig jaar verspreid via YouTube over een periode van enkele maanden. Daarnaast zijn ze als trailers gebruikt in bioscopen.

Wereldwijd bereik
De Cornetto filmpjes zijn met opzet in vier verschillende continenten opgenomen om zo wereldwijd een zo groot mogelijk publiek te kunnen bereiken. Ieder filmpje bevat verborgen boodschappen van wijsheid, met liefde als onderwerp. Opvallend is dat ze allemaal beginnen met dezelfde tekst: “Everybody wants to be loved. Everybody wants to be in love”. Kort maar krachtig en straight to the point. Heerlijk vind ik dat.

Een groot succes!
De filmpjes hadden in Turkijke alleen al 5 miljoen views behaald binnen de eerste twee weken na lancering. De mini film Kismet Diner heeft in 2013 zelfs het Manhattan Short Film Festival gewonnen. Wat dat betreft is het voor Cornetto ‘mission accomplished’!

Hieronder vind je de short film Kismet Diner. Ik ben er helemaal weg van. Wat vind jij ervan?

Advertenties

Laat hier je reactie achter

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s