A hair-raising message

Normaal publiceer ik 1 à 2 keer per week een artikel, maar dit onderwerp vond ik té belangrijk om te laten liggen tot komend weekend. Met dit artikel wil ik even stilstaan bij een van de meest vreselijke ziektes die we kennen: kanker.

Een enkeling van jullie weet dat ik sinds augustus van dit jaar Online Ambassadrice van KWF ben. Een van mijn taken in die rol is om artikelen van KWF die mij aanspreken met mijn netwerk te delen. Het volgende filmpje is niet afkomstig van KWF, maar van het Zweedse kinder kankerfonds. Ik kwam het deze week tegen op het internet en het maakte een grote indruk op me.

Iedere dag wordt er bij een kind kanker geconstateerd. Vanzelfsprekend is ieder slachtoffer van deze genadeloze ziekte er een teveel, maar ik vind het bijzonder aangrijpend om dit bij kinderen te zien.

Bekijk de commercial eens en laat het op je inwerken. Vergeet daarnaast niet om te doneren bij KWF, KIKA of Pink Ribbon, of om je op een andere manier in te zetten om deze ziekte de wereld uit te helpen.

Laat hier je reactie achter

